Thursday, December 8, 2011

Service ledelse: Å skape et Bulging bunnlinjen liv

Fulgte… Leadership in the 21st Century betyr å levere på formål og med konsentrert hensikt mot transformere mentale prosesser og miljø der vi lykkes gjennom å tjene hele organisasjonen og ikke bare topp rangering mindretall posisjoner. Denne ny inkluderende og autentisk ledelse dynamisk, flytter dramatisk oppfatninger av historisk hierarkisk ledelse (Management-strata) til en mer avansert equalitarian eller det som er kjent som "Flat linje" lederskap. Det betyr at makt-struktur i en hvilken som helst organisasjon er balansert jevnere for en sunnere, produktivt og sikkert, en mer rikelig livserfaring.


Service ledelse når trofast fulgt forvandler noen tjeneste eller produkt drevet selskap i et miljø av suksess som respekt for hver enkelt hele blir en rørledning av positiv, kreative og strategisk tenkende team og denne enkel service automatisk leverer til sine kunder, klienter og eller / gjester.


Hierarkisk dominert virksomheter mislykkes alle rundt oss. Enron er bare ett av mange som har vært publicized. Langt mer har imploded på seg selv og sine feil har forrådt personer de forsørger som trodde på deres ledere. Det er tid for transformasjon. Mange selskaper og motstykkene deres i mindre er blir ledet av en sviktende prototype og ennå hold tett selv når det er infectiously ødelegge svært kjerne-verdi ved å gjøre forretninger; progressiv suksess.


Vellykket leadership in the 21st Century betyr å legge inn i et nytt sett med forhandling stole på co-working og samarbeid, i stedet for noen få utvalgte ledere som konkurransedyktige posisjonere seg på noen hierarkisk stige av standard-despotism som skiller noen fra svært vesentlige hele oss fra hverandre og oppretter ødeleggende og debilitating stress grunnet en autocratic arbeidsmiljø.


Folk nå sine mål og sitt høyeste potensiale mental, emosjonell og åndelig, opplever valgfrihet. Co-Working og samarbeid relasjoner inviterer alle til å har en egeninteresse i suksessen til seg selv og sine medarbeidere. (inkludert eier og/eller CEO) Denne samarbeid, self-leading forretningsstruktur vil forandre tiden sviktende forretningsstruktur og en unequaled bulging bunnlinjen vil føre. Er ikke denne typen Skift i forretnings- og personlige oppfatning hjørnesteinen til å skape et nytt nivå av rikelig levende som vi alle søker, individuelt og kollektivt?


Overflod kan komme i mange forskjellige former. Det kan gå inn i livet ditt i form av et vennskap, et intimt forhold, en forfremmelse på jobb, en pris for din kompetanse, en in-kind gave, opprette flere strømmer av inntekt og mer. Likevel, overflod i alle dens myriade av skjemaer kan ikke opprettes i frykt. Vi opprette overflod i våre liv ved en disiplinerte tankene som strømmer våre følelser (power source) og målrettet handlinger som uttrykkes i et positivt miljø for gjensidig støttende.


Nøkkelen til rikelig living er et skifte i vår oppfatning å leve et liv i målrettet tjeneste. Holde på personlige agenda og tenkning, følelse og reagerer i frykt, foreviger livssyklusen mangel i våre liv. Tjenesten ledere aldri tror eller føler eller reagere på grunn av en følelse av mangel. Det er ingen annen måte å skape overflod i våre liv, men til å leve i tjenesten til hverandre. Husk da har du virkelig tjent en annen, fritt og uten en personlig agenda. Hvordan føles det? Du mottar, i retur mer enn du ga? Kanskje du mottok ikke umiddelbart, men hvis du tenker på det, din tjeneste til en annen har brakt inn i livet ditt mye av overflod. Det er det lov Attraction på jobb. Være takknemlig. Service pluss takknemlighet oppretter overflod.


Ordet tjener, stammer fra det latinske ordet, sacrare, betydningen innviet eller hellige. Med andre ord, hellig. Skiftende våre oppfatninger fra frykt til et liv i hellig tjeneste er grunnlaget for å bli en sann leder. Forstå at vi er lederne i våre egne liv, og tar fullt ansvar for våre tanker, følelser og handlinger er viktig i å bli en leder og opprette rikelig levende.


Business Leadership in the 21st Century begynner å skifte strukturelle tidevann fra å oppnå suksess gjennom co-working og samarbeider. Det skiftende sakte å bevisst bygge en rekke kommuner i våre liv at tjene hverandre for deres høyeste gode og bulging nederste linjene i virksomheten. Vi kan fornemme det nå. Vurdere tusener på tusener som forlater denne usunn forretningsstruktur å arbeide for seg selv. De er lei med strukturen i frykt-basert, konkurransedyktig hierarkisk virksomhet strukturer som sett en konstant spenning som oppretter overvelde, forvirring og kaos. Denne usunn livsstil er langsomt falt fra hverandre; imploding på seg selv. Om du er et firma eier, CEO, General Manager, en del av en ledelse, Sales Director eller front-line personell. Alle har en lik ansvar å åpent og ærlig lede deres personlig og jobbrelatert liv med den høyeste standarden av samfunnet integritet som gjør det mulig for sine stadig økende bevissthet.


Lederskap Coaching/Consulting betyr trening makt ledere som forstår at deres suksess, overflod og sunt liv, avhenger av hva jeg kaller ledelse Service. Likevel, statistikk i 2004 forteller oss at levetiden for en Konsernsjef i enhver gitt Corporation er bare 3 til 5 år. Overrasket? Jeg var i utgangspunktet. Likevel, hvis du tenker på det, vår menneskelige organer ble ikke bygget for å motstå denne slags konstant, debilitating frykt-basert spenning. Våre kropper, sinn og følelser har fått nok. Våre svært overleve er avhengig av den. Hvorfor tror du at Administrerende direktørs enten frivillig forlater nå sine posisjoner med selskaper eller involuntarily blir bedt om å forlate? Det er to store grunner hvorfor noen forlater en posisjon på noen nivå eller er bedt om å forlate.


Forretningserfaring beviser at fleste mennesker som forlater et selskap som uttrykker en "flat linje", ikke-autokratisk lederstil, frivillig, er hovedsakelig grunnet deres manglende evne til å arbeide innen en Service ledelse design, der alle i organisasjonen er like investert i suksessen til hver enkelt medarbeider, seg selv og "store bildet" eller macrocosmic formålet for organisasjonen; for å tilby bunnlinjen den beste tjenesten og eller produkt tilgjengelig å sørge for en bulging. Når folk er ikke selvtillit motivert, self-responsible eller har selvtillit respekt, kan ikke disse ansatte finne en komfort-sonen forblir med selskapet. I det lange løp støtter sin forlater styrke som en "flat linje" ledelse tilnærming krav. En organisasjon av noen slag 'er bare like sterk som sitt svakeste lenken.'


Disse selvødeleggende ansatte som forlatt selskapet, gjorde det frivillig, fordi de ikke var i stand til å skifte deres oppfatning fra å være en mer lav status ansatte til å bli en selvopprettede leder i organisasjonen. Noen nekter å ta ansvar for seg selv, enn si for andre på deres team. Alle mislykkes, og ingen nå sitt høyeste potensiale når vi ikke maskinvedlikehold, og utfallet er uunngåelig et self-battering liv i ubalanse og den høye prisen for overveldende stress.


Co-Working og samarbeid er så fremmed for deres (tør jeg si) offer holdninger om liv at de er i stand til å møte minstestandarder av ytelse. Det teller ikke, hvis selv-definert disse standardene er avgjørelses eller ikke. Disse ansatte opprette vanligvis distansering grunnet resentments i seg selv når de blir mer og mer frustrerte som sine Selvadministrerende medarbeidere lykkes og de mislykkes. Vellykket kolleger er langt mer ledelse-drevet og oppfyller sitt ansvar gjennom gjensidig samarbeidende og samarbeidende avtalt strategier og klart definert ytelse. Denne metodikken er sentrale virkemidler poenget med sine evolusjonære prestasjoner. Collaborative ledelse makter både forretnings- og personlig suksess.


Ansatte, på alle nivåer i en flat linje ledelsen struktur blir bedt om å forlate, involuntarily, basert på to viktige faktorer. Den første faktoren å være holdning. Den andre faktoren blir ytelse. Naturlig, ingen vil lykkes i ytelse uten å omfavne en positiv og co-leadership-drevet ytelse tilnærming.Enten du er en solo-preneur som er avhengig av deres nettverk, en del av en liten bedrift eller et medlem av et stort konsern, falle strukturen i hierarkisk ledelse fra hverandre. Det er imploding på seg selv. Spenningen har blitt holdt tett langt altfor lang og for å overleve mye lenger. Alt vi trenger å gjøre er å lese aviser hver dag eller se på nyheter på TV eller lese ganger eller Newsweek.


Årsakene til selskaper som er imploding på seg selv, kan være maskert i forkledning av fingeren som peker og vektløst begrunnelse, men sannheten er at tiden har kommet for å utvikle en ny, sunnere, mer helt equalitarian Service-ledelsen struktur som er garantert å produsere en bulging bunnlinjen slik at alle kan ha nytte.


Opphavsrett: A. James Hillelson–Ultimate levende Transformations–2005; All Rights Reserved

No comments:

Post a Comment