Wednesday, October 3, 2012

Ni av ti selgere er frastøtende: Du har nødvendig folk-ferdigheter?

Vi har alle hatt av opplevelsen av følelse en umiddelbar tilkobling eller en obligasjon med noen etter bare et par sekunder av å være i deres tilstedeværelse. Dette er lov-tilkobling. Vi har sannsynligvis alle møtt noen som vi umiddelbart ikke likte og ikke ønsket å være rundt. Dette er forårsaket av en mangel på tilkobling og vanligvis tar bare noen sekunder å manifestere seg selv. Loven om tilkobling sier at jo mer vi føler koblet til, en del av, likt av eller tiltrukket noen, jo mer overbevisende de blir. Når du oppretter en øyeblikkelig obligasjon eller tilkobling, folk føler deg komfortabel rundt deg. De vil føle at de har kjent deg i lang tid, og de kan lett gjelder for deg. Når vi føler kontakten med noen, føler vi behagelig og forstått; de kan forholde seg til oss, og en følelse av tillit følger.


Det er fire viktige faktorer i tilkobling: attraksjon, likhet, folk ferdigheter og rapport. La oss snakke om folk ferdigheter. Før du fortsetter er det imidlertid viktig å merke seg at virkelig koble med andre krever en holdning av oppriktighet, en masse praksis og en sann interesse i den andre personen. Uansett hva du gjør, ikke ta ditt forhold med personer for gitt.


Muligheten til å fungere med folk topper listen for felles ferdigheter og vaner av svært vellykkede mennesker. Studier viser at så mye som 85 prosent av suksess i livet avhenger av dine folk ferdigheter og muligheten til å få andre til å like deg. Faktisk funnet Carnegie Institute of Technology at bare 15 prosent av Sysselsetting og management suksess er på grunn av teknisk opplæring eller etterretning, mens andre 85 prosent skyldes personlighet faktorer eller evnen til å håndtere mennesker lykkes. En Harvard University studien fant også at for hver person som mistet jobben for unnlatelse av å gjøre arbeidet, to personer mistet jobbene sine å håndtere mennesker lykkes.


I denne tiden der teknologien tar over våre liv, er det fristende å tro at personlighet og muligheten til å håndtere mennesker ikke er viktig kvaliteter. Tvert imot, ønsker vi personlig interaksjon nå mer enn noensinne. Folk ønsker fortsatt å komme til kjenner deg og liker deg før dørene av overtalelse og innflytelse er ulåst. Vi foretrekker ofte å si ja til forespørsler av folk vi kjenner og liker.


Goodwill i overbevisende praksis kommer courtesy of Dale Carnegie, en av de "store" i form av forståelse menneskets natur. Han fortalte oss at ved å bli interessert i andre mennesker, vil du få dem som du raskere enn hvis du anvendte hele dagen prøver å få dem interessert i deg. Har goodwill innebærer vises vennlig eller opptatt av den andre personens beste interesse. Aristoteles sa, "Vi betrakter som venner dem som ønsker gode ting for oss, og som er fortært når dårlige ting skje med oss."


Denne omsorg og vennlighet betyr å være sensitiv og gjennomtenkt. Betyr det handler med hensyn, høflighet, høflighet og ekte bekymring til dem rundt oss. Det er grunnlaget for all samhandling og skaper en stemning om gjensidighet. Du vil vinne hjerter og lojalitet gjennom medfølelse.


Du påkalle goodwill ved å fokusere på positive. Ikke være harde eller kraftige når omsetning i områder der den andre personen er følsom eller sårbare. Dessuten gjør utsagn og utføre handlinger som viser at du har deltakernes beste interesse i tankene.


Nettverket markedsføring bedrifter er avhengige av virkningene av mennesker ferdigheter. Markedsføring teknikker er ordnet på en slik en måte å kapitalisere på faktum at folk er tegnet for å kjøpe produkter fra personer de vet og de er venner med hvem. På denne måten, er attraksjon, varme, sikkerhet og forpliktelse av vennskap brakt til å bære på innstillingen for salg. For eksempel på Tupperware Hjem fester er styrken på sosiale bond dobbelt så sannsynlig å diktere om noen vil kjøpe et produkt som er preferanse for selve produktet.


Folk ferdigheter er avgjørende fordi de har en stor innvirkning på vår suksess. Første inntrykk er gjort i bare fire minutter med innledende interaksjon med en fremmed, så vi ikke har tid til å ikke ha gode folk ferdigheter.


En av de raskeste måtene å danne en umiddelbar obligasjon med folk er ved å bruke og huske navnene deres. Hvordan kan du effektivt huske et navn? Når noen forteller deg hennes navn, avklare uttalen, avklare stavemåten, relatere navnet til noe, og bruke den igjen raskt--før du glemmer. Forskning viser at hvis du bruker en persons Fornavn på begynnelsen og slutten av en setning, øker din sjanse for overtalelse. Det er en enkel teknikk som er lett å implementere og som oppretter en øyeblikkelig bond.


Humor kan være et kraftig verktøy for overtalelse. Humor gjør persuader synes mer vennlig og godta. Humor kan få oppmerksomhet, kan du lage rapport, og gjøre meldingen din mer minneverdig. Det kan lindre spenning, forbedre relasjoner og motivere mennesker. Skuespilleren John Cleese sa gang: "Hvis jeg kan få deg til å le med meg, du liker meg bedre, som gjør deg mer åpen til mine ideer. Og hvis jeg kan overtale deg til å le av det bestemte punktet jeg gjøre, ved ler på det du erkjenner sin sannhet."


Humor kan også publikums oppmerksomhet bort fra negativ argumenter eller fange oppmerksomheten deres hvis de ikke hører. Herbert Gardner sa, "Når du har folk ler, de lytter og du kan fortelle dem nesten alt." Humor kan avlede oppmerksomheten fra negativ sammenheng med en melding, og dermed forstyrrer evne til lytterne til å nøye granske det eller delta i kranglet. Hvis lytterne ler på vitser, kan de betaler mindre oppmerksomhet til innholdet i en melding. Humor kan "bløtgjøre" eller avvæpne lytterne.


Humor må brukes forsiktig, men. Hvis brukes feil, det kan være støtende, og kan føre til at publikum skal kunne slå mot deg. Humor bør bare brukes som en hyggelig men moderat distraksjon. Som en tommelfingerregel, hvis du ikke er generelt god til å fortelle vitser, ikke prøve det når du er i en overtalelse situasjon. Pass på at du har god materiale. Non-funny humor er ikke bare ineffektiv; Det er også irriterende. Endre din humor slik at det er egnet for målgruppen.


Den sikreste måten å øke folk ferdigheter er å gi bort smiler. Et smil er gratis, genererer et godt førsteinntrykk, og viser lykke, aksept og selvtillit. Ditt smil viser at du er glad for å være hvor du er, møte denne personen. Som et resultat, blir han igjen mer interessert i å møte deg. Smilende også formidler en følelse av aksept, noe som gjør det mer tillitsfull du lytteren. Det har vært vist at salgsrepresentanter som smilte under salgsprosessen økt sin suksess rate med 20 prosent.


For at publikum skal kunne ta meldingen din seriøst, må de har en viss grad av respekt for deg. Jo mer de respektere deg, jo mer vellykket du blir. Bygge respekt ofte tar tid, men det er ting du kan gjøre for å rette det. Du trenger å vise takknemlighet--være takknemlig til andre og for hva de gjør for deg. Aldri kritisere andre eller snakke om problemene dine. Folk ønsker å snakke om to ting: seg selv og sine problemer. Hvis du lytte når folk forteller deg sine problemer, vil de tror du er klok og forståelse. Husk, hvordan noen føler om deg ofte er påvirket av hvordan du gjøre ham føler deg om seg selv.

No comments:

Post a Comment