For å være enormt vellykket på virksomheten, må du oppgi en virkelig utmerket servicenivå til kundene dine. Du må stadig overstiger forventningene og glede dem. Å vite hvordan å amaze dine kunder er noe som du må inngyte i selskapet kultur. Her er noen tips for å sikre du har lojale kunder.
Kunder som er glad og virkelig overrasket av tjenesten, vil ikke bare være igjen lojal og lønnsomt, de vil også være en utmerket kilde til henvisninger for deg.
Opprette en kultur for excellence
For å virkelig være en respektert organisasjon, er det viktig å innpode en excellence kultur i organisasjonen. Akkurat som alle er ansvarlig for å selge tilbud, så er alle er ansvarlig for å betjene kundene.
Det er viktig å utnytte folks beste ferdigheter i de riktige posisjonene i et team sport. Det samme gjelder i firmaet. Det er mange psykometrisk testing systemer rundt som hjelper bestemme hvilke roller en person er best egnet til å oppfylle. Disse kan brukes på rekruttering Stadium. Med eksisterende ansatte trenger du å innføre noe sånt taktfullt!
Nok det to si at noe ettall inne kundeservice må være en omsorgsfull type person. Bare for avklaring, kundeservice, jeg mener, å sikre at en kunde som kjøper tilbud er i stand til å gjøre bruk av den på en måte som vil oppfylle og overgå forventningene.
Definere kunden for å bli glad
Når en kunde bestiller et produkt eller en tjeneste, klart demonstrere til dem hva de får, i forhold til hva, når og hvordan, med hva ressurs.
Like viktig, sikre at personer som er involvert i å tilby denne tjenesten, vet nøyaktig hva kunden forventer av dem.
Deretter er din bedrift i posisjon til å glede kunden, ved å levere nøyaktig hva som ble sagt på tinn. Og deretter noen, gå alltid som litt ekstra!
Ikke løse problemer for raskt
Ett av kjennetegnene på god kundeservice er muligheten til å slå en klage til en salgsmulighet.
Når en sint kunden er på telefonen er naturlige reaksjonen å prøve å løse problemet så raskt som mulig. Men hvis du studerer de som er ekspert på dette området, før de løse alle problem, de raskt og enkelt få rapport med kunden.
Hva en irate kunde virkelig trenger empati. Det er viktig å forstå hva det vil ta for å avkjøle ham ned, gjør dem føler forstått. Kunden må føler at deres problem blir tatt seriøst.
Når dette er gjort, kunden er klar til å ha sine problemer som er løst, og de vil definitivt sette pris på tjenesten. De er nå i posisjon til å bli en fornøyd kunde som i all sannsynlighet vil fortsette å kjøpe fra deg.
Finn hva som fungerer og modell excellence.
La oss si at en av ansatte er allerede konsekvent delighting kundene med nivået på tjenesten de gir. Nøkkelen til suksess er å sikre at alle ansatte modellen samme atferd.
Dette sikrer også at ansatt føles belønnet og verdsatt, og er langt mer sannsynlig å bo med din bedrift. Det finnes mange ulike teknikker for å finne ut hva det er akkurat hva det er at ansatt modellen gjør det bra. Sunn fornuft er en flott teknikk!
Opprette en tjenesteprosess for kunden.
Akkurat som du har økonomiske systemer, produksjon prosesser, salgsprosesser og distribusjonsprosessene, er det svært viktig å ha en lyd kunde tjenesteprosess.
Hvis du trenger hjelp i dette området, gi oss beskjed og vi vil være glad for å utføre en kunde service vurdering og foreslå veier der du kan virkelig glede kundene hver gang.
No comments:
Post a Comment