Thursday, July 5, 2012

Tillit er nøkkelen til varig innflytelse

Når du har fått noens tillit, har du også fått sin tillit-en annen nøkkel varige innflytelse. Dwight D. Eisenhower nevnt gang, "for å være en leder, en mann må ha etterfølgere. Og for å ha etterfølgere, må en mann har sin tillit" Jeg elsker historien om hvordan John D. Rockefeller jobbet med sine långivere. Når en kreditor kom å vite på Johns dør, håper å ha hans bill betalt, Rockefeller ville nå for hans checkbook med velbehag og spørre: "som vil du heller ha: kontanter eller Standard olje børs?" Han gjorde det med slike tillit at folk nesten alltid valgte å gjøre opp status i hans selskap.


Aristoteles hadde bestemte kriterier som han mente var nødvendige i å få ens full tillit. De er som følger:


-Visdom
-Grunn
-Kjennskap til sannheten i alle skjemaer
-Kunnskap om spesifikke fakta og prinsipper innen en gitt sak
-Erfaring
-Kompetanse
-Kompetanse


Folk er stadig ute etter noen til å lede dem i deres liv og hjelpe dem i å gjøre de rette valgene. Demonstrere tillit i alt du gjør vil trekke andre å sette deres tillit til deg. Noen ganger kan vi har å late som vi er sikrere enn vi virkelig er, derav sier, "Fake it til du gjør den." Jeg har sett nok av folk av bare gjennomsnittet til middelmådige muligheten til innflytelse mer effektivt enn andre mer naturlig begavet enn de var ganske enkelt fordi de exuded høyere tillit. Folk vi beundrer og ser opp til de fleste er vanligvis typen mennesker som vet hva de ønsker og hvordan du får det. Folk som tviler seg og mangler tillit i seg selv vil alltid kampen for å effektivt påvirke andre. Hvis du oppfattes som tvilsomt eller unconfident, vil potensielle kunder føle det sånn, også – om produktet, din idé, eller noe annet du kan noensinne prøver å presentere dem. Det sies at de mest varig inntrykket er gjort i om de første fire minuttene. Være sikker på at du demonstrere tillit i de første fire minuttene, fordi sementen tørker raskt! Ingenting kan erstatte en dårlig første inntrykk, selv om du prøver å gjøre det senere. Fikse et første inntrykk er som å fikse en havarerte bil. Selv etter uttømmende tid, krefter og penger vet du den havarerte, og du er enda mer apt å oppdage noe som kan være galt med den.


Det er viktig å vite at kommer over som for trygg vil sannsynligvis ha motsatt effekt. Heller enn å bli folks tillit, vil du slå dem av. Faktisk, hvis du gjør en feil, eller gjøre noe udugelig, er folk mer sannsynlig å bli vunnet over av deg, hvis du kan le av deg selv og ikke ta deg selv for alvor. Kommer over som selvtillit absorbert eller egotistical vil gjøre deg vises utrolig unbecoming. Å være mer oppriktige og naturlig vil gjøre deg mer approachable og likable. I henhold til Jay


Conrad Levinson for Guerilla markedsføring berømmelse, tillit er nummer én grunn folk er overtalt til å kjøpe. Når kjøperen har tillit til din selge strategi, øker din evne til å påvirke ham. Tillit kan også defineres som en tro og assurance i deg selv.


Lære å overtale og innflytelse vil gjøre forskjellen mellom håper på en bedre inntekt og å ha en bedre inntekt. Det er den manglende brikken i puslespillet som vil sprekk koden vil dramatisk øke din inntekt, forbedre relasjoner, og hjelpe deg få hva du vil, når du vil bruke, og vinne venner for livet. Spør deg selv hvor mye penger og inntekt som du har mistet på grunn av din manglende evne å overtale og innflytelse. Tenk på det. Klart du har sett noen suksess, men tror mange ganger du ikke kunne få det gjort. Har det vært en tid når du ikke får poenget ditt frem? Var du i stand til å overbevise noen til å gjøre noe? Har du nådd fulle potensiale? Er du i stand til å motivere deg selv og andre for å oppnå mer og oppnå sine mål? Hva om din relasjoner? Tenk deg å kunne overvinne innvendinger før de skjer, vet hva din prospektet tenker og føler, føler mer trygg i din evne til å overtale.

No comments:

Post a Comment