Thursday, July 12, 2012

101 Kraftige måter å inspirere, motivere og Energize ditt Team

Når du er i en lederposisjon, står du overfor spørsmålet om hvordan man best kan motivere dem som arbeide under deg. Det er utallige filosofier og ideer der ute, alle utgir seg for å være akkurat det du trenger.


Grunnlaget for Teambuilding


Sannheten er, det er ingen ett perfekt svar. Videre, hva som fungerer på en gang alltid fungerer ikke på en annen. Det er team dynamikken som du må alltid være i tune med. Anta for eksempel at du tilbyr en tur til Hawaii for kvartals høyeste nærmere. Hvis nyere eller mindre erfarne representanter føler at de ikke er stablet opp mot konkurransen, deretter ikke bare vil de føler motet, men de kan faktisk føler at er det ikke mye bruk i prøver. De vil deretter bli enda mindre produktive. Noen representanter vil svare på kontantbelønninger, mens andre er startet enda mer av ros og anerkjennelse. Som Maslow sa, "Hvis det eneste verktøyet i verktøykassen er en hammer, og du vil behandle alle som en spiker." Sannheten er at alle ikke er en spiker. For å være en effektiv motivator, må du bli en akutt Harmonerende student ved menneskets natur og forstå hva som gjør folk tick. Ikke før du gjør dette på en individuell plan kan du integrere dine observasjoner i en team-incitament tilnærming som vil fungere for hele.


Jeg anbefaler på det sterkeste å ha denne diskusjonen med gruppemedlemmene på en individuell basis: "hva du trenger akkurat nå å hjelpe du føler at du kan gjøre ditt beste? Hva er dine mål i arbeidet ditt, og hvordan kan jeg hjelpe du oppnå dem? " Jeg kan tenke på ingen bedre måte å klart og direkte kommunisere oppriktige og ærlige interessen i gruppen din og hva de kan ta med til bordet. Denne direkte linje med avhør demonstrerer også til ansatte at de ikke er bare en annen grynt eller tall. Denne direkte tilnærming, kombinert med stille observasjon, vil gi deg viktig informasjon du må oppdage hva som motiverer hver bestemt ansatt.


En av de største feilene ledere gjør er forskuddstrekk ros eller bekreftelse før etter at en ansatt som har "vært god" eller gjort noe for å "fortjener" det. Du har kanskje hørt om den gamle adage for gress: du fortelle gresset, "når du vokser, og bare etter at du vokser, vil jeg så gir du vann." Dette er bare ikke hvordan motivasjon fungerer. Denne typen belønning systemet viser en grunnleggende misforståelse av menneskets natur og grunnleggende menneskelige behov. Det skaper usikkerhet blant ansatte, som aldri fungerer på sitt beste på lang sikt fordi de kan aldri være trygg på hva de gjør, eller hvor de står.


Givende i ettertid også oppretter harme. Det tar ikke en ansatt lang tid å finne ut at en sjef vurderer hans/hennes verdien betinget. Hvordan kan noen forventes å føle entusiastiske med hensyn til hans/hennes arbeid og gratis å frigjøre sine største produktive krefter med slik beskjed konfrontere henne/ham hver dag? Ja, det er typisk dragkamp på arbeidsplassen: arbeidsgivere føler at ansatte er privilegert å selv ha jobben; ansatte føler at arbeidsgivere ikke setter pris på hvor hardt de fungerer. Gå tilbake til gress analogi, vil jeg foreslå at "nærende" gruppen fra get-go, enten de har merited det eller ikke, vil gyte størst vekst og produktivitet på lang sikt. Dine ansatte vil arbeide grundig, kreativt og entusiastisk fordi du har avlet dette type arbeid ethic. Deretter vil du ikke lenger føle at du har til å trekke tenner for å få enda minstekravet oppnådd.


La oss bruke litt tid sammen å utforske hva det tar for å få best ut av gruppen. Det må være nok Press at din arbeidstakere er stimulere til handling, men ikke så mye at miljøet blir stressende og debilitating. En av de beste måtene å gjøre dette riktig nivået for Press er å hjelpe teamet medlemmer føler at de personlig har aksjer i resultatet. Brainstorm måter der en bestemt oppgave eller et prosjekt virkelig kan bli noe gruppen din kan ta eierskap over, i stedet for noe du avbarking på dem til å gjøre. Gruppemedlemmene trenger å føle seg tvunget til å oppnå på grunn av deres personlige eierandel i situasjonen, ikke fordi "sjefen sa det." Hvordan du inspirere dem til å ha en visjon for hvorfor aktiviteten har gjøres? Hvordan du inngyte i seg de er en viktig del av selskapets suksess? Denne typen kommunikasjon og forståelse, før aktiviteten er selv begynt, snakker volumer til teamet. Det er ingen bedre måte å sparke av en ny kampanje enn for ansatte til alle har en sikker kunnskap om deres stående i selskapet, og hvorfor selskapet verdier og behov for dem.


Når motivere andre, det er en direkte sammenheng mellom typen overbevisende teknikken brukes og hvordan kort eller langvarig resultatet vil bli. I utgangspunktet gi mest kontroll og coercive tiltak mest midlertidige resultat, mens de mest utsetter og respektfull tiltakene, de der folk føler seg fritt til å handle frivillig, gir de mest varige resultatene. En annen interessant forholdet er at det er ofte bruk av kontroll eller force altså den enkleste motivator til å ansette, kanskje gir grunn til hvorfor denne strategien brukes så ofte. På den andre enden av spekteret tar kontroll mer tid og tålmodighet til å utvikle.


Konklusjon
Overtalelse er den manglende puslebrikke som vil sprekk koden å dramatisk øke din inntekt, forbedre relasjoner, og hjelpe deg med å få hva du vil, når du vil bruke, og vinne venner for livet. Spør deg selv hvor mye penger og inntekter du har tapt på grunn av din manglende evne å overtale og innflytelse. Tenk på det. Klart du har sett noen suksess, men tror mange ganger du ikke kunne få det gjort. Har det vært en tid når du ikke får poenget ditt frem? Var du i stand til å overbevise noen til å gjøre noe? Har du nådd fulle potensiale? Er du i stand til å motivere deg selv og andre å oppnå mer og oppnå sine mål? Hva om din relasjoner? Tenk deg å kunne overvinne innvendinger før de skjer, vet hva din prospektet tenker og føler, føler mer trygg i din evne til å overtale.


Kurt Mortensen varemerke er magnetisk overtalelse; i stedet for å overbevise andre om, lærer han at du skal tiltrekke dem, akkurat som en magnet tiltrekker metall filings. Han lærer at salg er endret og forbrukeren har blitt eksponentielt mer skeptisk og kynisk innen de siste fem årene. De fleste persuaders bruker bare 2 eller 3 overtalelse teknikker når det finnes faktisk 120!

No comments:

Post a Comment