Monday, July 9, 2012

5 Tips For å få en flott inntrykk!

Jeg har coached ledere i mer enn 20 år. I samarbeid med vellykket ledere og fagfolk, har jeg funnet ut at å gjøre varige inntrykk på personene du arbeider med er sentrale virkemidler for å fremme din. Her er noen tips for å sikre at du er å sette beste foten fremover.


•Look delen:
"En av de enkleste tingene du kan gjøre er å se delen. Men talentfulle du er, hvis du ikke ser ut som en profesjonell, leder eller leder, andre kan, med rette eller urette, ikke ser deg som en. Observere stilene og fargene som foretrekkes av ledere, og bruke det som en guide. For kvinner, svart og blå er "trygge" fargene, men gjør du blande. En liten eller sjenert kvinne kan utfylle hennes innflytelse med fet nyanser. En trygg eller større kvinne kan vurdere på seg en mer dempet skyggen."


•Sound delen:
"Korte, enkle setninger, talt uten å nøle, gjøre en høyttaler synes kontroll over en situasjon-en kvalitet som vi forbinder med en leder. Tone- og volum er viktig også. Korte, presis setninger og en lavfrekvent men tydelig stemme gjør en kraftfull kombinasjon."


•Exits og innganger saken:
"Hvordan du flytter inn i og ut av jobber har en enorm innvirkning på oppfatningene av din suksess. Avslutter en jobb vel handler om å sikre at din etterfølger er i løkken, inkludert i møter, og forberedt nok til å være i stand til å gå jevnt på din plass. Det er ikke om å knytte opp hver overs. Selv om det er viktig å gå videre i en ryddig måte, er det enda mer viktig å vite når å forlate bak gamle rolle og ekspertise."


• Din arbeidsplass reflekterer hvem du er:
"Om du liker det eller ikke, andre tolker arbeidsområdet som en refleksjon av din personlighet og tenkning. Innredningen er et område å slitebane nøye. Mens skjønnsomme bruken av personlige bilder kan vise deg å være en familie person eller motivert tegn, kan en negativ søt skjermsparere, leker heklet av restegarn og en ut over planter fra din profesjonalitet. Det er ikke at selv-uttrykk er dårlig, men i en arbeidsplass lite området, hvert element blir mer merkbare, tar på seg større betydning som et symbol på hvem du er."


• Alle presentasjon er en salgsmulighet:
"Hvis din øyeblikk i søkelyset går dårlig, ditt omdømme kan være skadet. Du minimere risikoen og maksimere potensielle herlighet, gjennom nøye planlegging. Forberedelse er ikke bare om å vite motivet, selv om det er viktig. Du må forberede for publikum og deres forventninger, å bestemme på forhånd hva du ønsker å forlate dem med slik at du kan skreddersy presentasjonen som avslutter. Tenk på hvordan du ønsker å komme over, gjennom ordene du bruker, hvordan du ser, ansiktsuttrykk, og hvordan du svarer på spørsmål."

No comments:

Post a Comment