Tuesday, May 1, 2012

Gir ansatte ytelsesøkning a

Vi har alle opplevd å være singled ut på grunn av en feil eller en ugjerning mange ganger gjennom hele liv. Men sjelden gjør vi bli lagt merke til for å gjøre noe bra. Selv om vi er vokst opp og fungerer, denne trenden er fortsatt mye erfarne. Faktisk, er dette en felles harme i bedriftens verden. Husk, hver ansatt gjennomgår opplæring, men det er uunngåelig at de fleste fremdeles begå feil. Dessverre, når det gjelder evaluering tid, alle det gode arbeidet som er gjort er nesten alltid overskygget av dårlig ansatt ytelse.


Ansattes rettigheter dikterer at det skulle være bestemmelser for coaching eller trening ansatte. Dette er imidlertid en ekstra kostnad for arbeidsgiver og en annen bulk i firmaets økonomi. Dette er ikke et problem for store, multinasjonale, men for gjennomsnittlig selskapet, dette er et stort problem. Felles holdning til coaching er at det er bare nødvendig for dårlig ytelse ansatte. Imidlertid begs Mary Massad, en ekspert på menneskelige ressurser, å variere. Ifølge Massad er coaching og opplæring avgjørende for hvert medlem av selskapet eller organisasjonen. Det er observert at singling ut en ansatt for feil fører til enda dårligere ytelse på grunn av sagging moral. Fra den laveste-betalt til den høyeste betalte ansatt, må hver gjennomgå trening for å øke selskapets moral og ytelse.


Massad hevder at trening ansatte ikke trenger være budsjett og tidkrevende enterprise. Trening er bare en måte å få ansatte tilbake på sporet. Tross alt, er de kvalifisert for jobben. Hun hevder at sette eksempler og gi incentiver er stor for å skyve ansatte subtly. For eksempel er lateness vist seg å være årsak til lav produktivitet. Bedre ansatt planlegging ved å gjøre SKIFT er en løsning. En arbeidsgiver, sette et eksempel på kommer inn tidlig, vil inspirere hans ansatte å gjøre det samme. Opplæring, trenger ikke å være en full-fledged seminar. Det kan være så enkelt som en konferanse eller daglige påminnelser. Angi et tidspunkt der ansatte og arbeidsgivere kan møtes for å diskutere arbeid problemer er en effektiv måte for å hindre spenning på arbeidsplassen.


Selvfølgelig, stopper ikke trening når problemet opphører. Massad hevder at trening skal være en pågående prosess. Hvis ansatte føler og ser at deres problemer er tatt opp, vil de mer drevet å arbeide. Alle arbeide og spille ikke årsaker misnøye blant ansatte. Sette en ansatt tid der ansatte kan slappe av og glem om arbeid vil oppdatere dem. Dette kan være så enkelt som en familie dag i parken eller en ekskursjon. En annen surefire måte å holde ansatte på sporet? Gir ansatte insentiver for gode arbeidet gjør ansatte som føler at de er verdsatt. Folk er observert for å fungere bedre hvis de føler at de og deres arbeid er verdifulle.

No comments:

Post a Comment