Thursday, November 17, 2011

I ledelse stasjoner kritiske konvergens gode resultater

Sammendrag: Ledere kan oppnå flere resultater hvis de skape et miljø der folk er ardently forpliktet til ledere årsaken. En viktig faktor i å skape dette miljøet er å utvikle en kritisk konvergens, det begynte for ledere enthusiasms og menneskene i en enkelt kraft for suksess.


Den leder feilslutning liv! Vi abonnere feilslutning når vi tror at vår entusiasme over en bestemt ledelse utfordring er automatisk reciprocated folk vi føre.


Hvis uvitenhet er bliss har ledere som går rundt blithely overholder den leder feilslutning cornered markedet på lykke.


Sannheten er, det er mer realistisk å tro på INVERSE GJENSIDIGHET: det vil si, uansett hva som motiverer deg, "DE-motivates" folk.


Det er særlig så for ledere som prøver å motivere folk til å møte ekstraordinære utfordringer.


Du vet aldri hvor god du er som en leder med mindre du er motiverende andre å være bedre enn de tror de er. I dette forsøke, uunngåelig får du minst noen av de sinte.


Fleste er utlignet til en komfortabel status quo og motstå og på nytt blir utfordret til å bryte ut.


Men hvis du tar sikte på å få gode resultater, folk har ikke bare å bli presset, men enda viktigere, de må bli utfordret til å presse seg selv.


Så hvis du ikke får noen folk sint med deg over den presser, du gjør noe galt som en leder, er du ikke utfordrende nok folk.


Dette betyr ikke at du ikke kan eller bør ikke ha folk som deler i din enthusiasms. Du må. At deling kalles kritiske CONFLUENCE, det begynte for din enthusiasms, og deres, slik at de er like entusiastiske som du om å møte utfordringene du møter. Før en kritisk confluence skjer, kan du ikke få flotte resultater konsekvent.


Den leder feilslutning er et hinder for kritiske sammenløpningen. Tror ikke den kritiske Confluence vil skje automatisk. Vet i stedet at du må arbeide hardt for å oppnå det.


Tross alt, må du selv være motivert om disse utfordringene. Hvis du ikke er motivert, bør ikke du være ledende. Men din motivasjon er irrelevant bare fordi det er en gitt.


Her er hva som er relevant: kan du overføre din motivasjon til personer slik at de er så motivert som du er? Og kan du oversette deres motivasjon til handling som oppnår resultater?


Alle har store behovene som forme deres tro og sine handlinger dag inn og dag ut. Hvis du vil ha dem til brennende handling for deg, må du oppgi løsninger på problemene med disse behovene slik at handlingen du har dem ta bringer dem nærmere realisere disse løsningene.


For øvrig, er kritiske sammenløpningen ikke "vinn/vinn". Det er mye dypere og rikere. I motsetning til "vinn/vinn" er kritiske sammenløpningen en pågående forholdet prosessen fra hvilke flyt gjensidig fordelaktige forventninger og løsninger.


Her er tre skritt du kan ta for å gjøre en kritisk confluence skje.


(1) Forstå deres behov.


(2) Slå sine behov i problemer.


(3) Har sin forpliktelse til saken din være en løsning på sine problemer.


For å få best ut av folk, må vi omfavne best i dem. Når du trenger å føre mennesker til å håndtere viktige utfordringer, Husk den leder feilslutning. Vet at deres forpliktelse til å din sak ikke kommer automatisk. Du har å tjene det ved å omfavne best av hvem de er. Når du tar bryet å bygge en kritisk konvergens, vil du se en betydelig hoppe i resultatene du har andre å oppnå.


2005 © Filson Leadership Group, Inc. Med enerett.

No comments:

Post a Comment