Sammendrag: Forfatteren hevder det finnes to typer resultater ledere oppnå, standard resultater og dype resultater. Alle ledere vet hva standard resultatene er, men noen ledere vet er dyp resultatene. I det lange løp, er standard resultatene, selv om det er nødvendig, langt mindre viktig enn dyp resultater.
Jeg har utfordret alle ledere som jeg har jobbet med i løpet av siste to tiår å oppnå "flere resultater" raskere kontinuerlig
De kan komme på sporet for å starte å oppnå slike resultater, ikke av arbeider hardere og lengre, men ved å bremse ned og bruke ledelse forhandlinger på daglig basis.
Men fortelle jeg også dem at å komme på sporet mer-resultater-raskere-kontinuerlig ikke er en slutt, men en begynnelse. De må deretter begynne å fokusere ikke bare på antall og hastigheten på resultater, men slags resultater de har som mål å oppnå.
Det er omtrent to typer resultater, standard resultater og dype resultater. De fleste ledere forstår standard resultater, men klarer ikke å komme til tak med dyp resultater. Faktisk disse ledere gå gjennom hele karrieren får tidligere, men de ikke har en anelse om sistnevnte. Selvfølgelig, er standard resultatene nødvendig. Men i det lange løp, de er langt mindre viktig enn dyp resultater.
Vi vet er standard resultatene. De er resultatene vi må få i våre jobber, for eksempel: hastighet, produktivitet, operasjoner effektivitet, salg lukkes, salgsmuligheter, salg til nye kunder, feil forebygging, helse og sikkerhet fremskritt, kvalitet, trening, kvalitetskontroll, logistikk effektivitet, markedsføring mål, nye inntektsstrømmer, salg erosjon, pris kalibreringer, bekostning reduksjoner, etterspørsel flyt aktiviteter og teknologier, lager svinger, syklus tid reduksjoner, materialer og deler ledelse, osv.
Mens å oppnå standard resultatene gjør at vi kan gjøre en bedre jobb og har en bedre karriere, er dype resultatene ulike. Dyp resultatene er om å bli bedre ledere. Selvfølgelig, vil å være en bedre leder ha en positiv innvirkning på jobben din og din karriere. Men det er noe andre involvert: å være en bedre leder betyr å bli en bedre person. Hvem vi er som leder og hvem vi er som en person bør være samme. Hvis de ikke, reduserer vi både vårt lederskap og personen som vi er.
Se på det på denne måten: Standard resultatene er om "gjøre"; dyp resultatene er om "å være". Våre viktigste prestasjoner som ledere er ikke bare hva vi oppnå men som vi blir det å oppnå.
For eksempel, hvis vi ikke får standard resultater i vår jobb, vi mislykkes i den jobben eller i det minste i dette aspektet av jobben.
Men i riket av dyp resultater, slik unnlatelse kan føre til suksess hvis vi finner en bedre måte å lede en bedre måte å bli bedre i at feil.
Her er noen måter dyp resultater avvike fra standard resultater.
--Dyp resultater dukke opp over lengre perioder.
--Dyp resultater omfatte bredere sirkler utenfor jobb, vanligvis påvirker din familie, venner og slektninger.
--Dyp resultatene er ofte ikke konvensjonelt vellykkete resultater. De kan komme i dekke av feil.
--Kan ikke kvantifisert dyp resultater. De er vanligvis en kvalitet bor eller blir.
--Dyp resultatene er ofte ikke umiddelbart åpenbare. Vanligvis, blir du oppmerksom på dem etter at de vises og noen ganger lenge etter at de vises.
--Dyp resultater er dannet i livet ditt indre og valgene du gjør over tingene du kontroll, dine meninger, bestrebelser og ønsker.
--Dypt resultater figuren, og er formet av tegn.
Hvordan man gå om å få dyp resultater? Det er mange veier opp dette fjellet. Men én bane er rett og bratt og tydelig. I del to, vil jeg vise deg banen og gir eksempler på dyp resultater i aksjon.
2005 © Filson Leadership Group, Inc. Med enerett.
No comments:
Post a Comment