Vet du hver av ditt folk? Enkelt de virkelig er, ikke bare personen som fungerer for deg? Vil du vite deres Ektefelles navn? Hva om barna? Så mye som vi er enkeltpersoner har vi også felles ønsker som motiverer oss.
Abraham Maslow definerer de vanligste ønskene som, i sin teori "The hierarki av behov":
Physiological-ønske om mat, husly, varme og komfort
Sikkerhet-ønske om å overleve uten trusselen
Tilhørighet-ønske om å være en del av noe med felles interesse
Esteem-ønske om anerkjennelse av mestre av aktiviteter
Selvstendig Actualization The ønske om å maksimere potensialet
Disse ønskene er drivstoff selgerne.
Noen er mer sammen enn andre. Når de er nye de er fortsatt på utkikk etter mat, husly og varme. Din toppen folk er streve for selvtillit actualization. De ønsker maksimale resultater. Alle andre er et sted imellom.
Du kan ikke foreta alle av dem superstjerner. Du kan imidlertid finne noen felles tråder blant dine toppen produsenter. Hjelpe andre finne dem, og du vil være på vei til å bygge et godt team. Se etter dette i din toppen folk og Lær det videre til andre.
De er realistisk orientert.
De vet når de får jobben gjort, og når de er ikke. Du trenger ikke å minne dem, må du hjelpe dem. Vokt dere for selgeren som ikke utfører opp til pålydende, og det synes ikke å bry dem.
De godta seg.
De er klar over sine mangler, om de har delt dem med deg eller ikke. Hvis du vil finne ut hva de oppfatter disse områdene for å være, og kan foreslå hvordan du kan forbedre dem vil du utvikle en lojal ansatt.
De er spontan.
Muligheten til å "tenke på din fot" er av vesentlig betydning til selgeren. Å være fleksibel er en egenskap som vellykkede mennesker er stolt av. Tillate at selgerne skal være spontan og tenke "utenfor boksen". Du vil lære og høre ting som forbause du Hvis du vil gi dem sjansen.
De er problemet midtstilt.
Vellykkede mennesker identifisere problemet og ta de nødvendige skritt for å rette, rette og forbedre. Som en del av utviklingen av salgsgruppen kan du spørre folk som har dette området av styrke til å dele med deg og andre medlemmer av teamet hvordan de håndterer problemsituasjoner.
De har en luft av løsgjøring og behov for personvern.
Del av psyke av vellykkede mennesker er de anser seg selv å være "et kutt ovenfor" og ikke som resten. Ikke vi alltid bemerke at vellykket selgeren ikke har tid til å bli med "synd party" eller vente på kunder? Det er ikke alltid at de er opptatt, ofte er det bare på grunn av det faktum de ikke ønsker å bli vurdert som bare et annet medlem av teamet. Tilordne dem en aktivitet for å hjelpe deg som de anser for å være av avgjørende betydning for oppdraget og de vil skinne.
De er uavhengige og selvstendige.
Denne selgeren er den som gjenkjenner hva som må gjøres, og setter i gang styrker for å gjøre oppgaven. De gjør godt teamledere og mentorer. Denne selgeren er den som ikke ser opptatt, men alltid har avtaler som fungerer, er å bruke telefonen effektivt og synes å få de fleste henvisning og gjenta bedriften.
De har en forståelse for personer og hendelser.
Denne selgeren er den som er klar over sine omgivelser. Han er en leser, elev og elev av menneskets natur. Du vil gjenkjenne ham umiddelbart fordi han er selgeren som vil gjøre deg oppmerksom på det er en situasjon som må håndteres. Andre selgerne vil slå til denne personen for råd, eller for å dele et klagemål.
De fleste har hatt en livstruende endring erfaring.
En dyptgripende endringer i tilfellet vil gjøre folk oppmerksomme på hva som er viktig og lære dem å overvinne adversity. (Be selgerne som tjenestegjorde under krigsstruktur i militæret, eller har opplevd døden for en av sine barn hvordan krystallklar fokus kan bli). Ved å bruke den mentale seighet lært i løpet av sin erfaring de lykkes til tross for tilfellet.
De verdi intime forhold.
Vellykkede mennesker kan vite mange, men har ekte relasjoner med bare noen få. De verdi disse fremfor alt. Hvis selgeren anser å være en av de få vokte den nøye. Hvis en eller annen grunn de føler du har krenket at du mister dem intimitet.
De forvirre ikke gjennomsnitt med ender.
De gjenkjenner hva som er bra og hva må forbedres i alle områder av sitt arbeid. De undersøke hva trinnene, prosedyrer og planer må være i spill for å oppnå resultatet. De gjenkjenner at suksess er det etter produkt av innsats guidet av en plan.
Deres humor er filosofiske i motsetning til fiendtlig.
Vellykkede mennesker kan le av seg selv og sine humor er ofte selv avskrive. Gjenkjenn at denne personen lærer fra humor, og det er en av styrkene som holder dem jordet. La dem uttrykke sine humor; vellykkede mennesker bruke det som et middel til å avlaste stress, bringe seg tilbake til fokus og gå videre.
De motstå konformitet.
Vellykkede selgere er alltid på utkikk etter en bedre måte å utføre jobben. De vet at bare fordi det har alltid vært gjort en bestemt måte ikke gjøre det riktig eller den beste måten. Dette er også grunnen til de har at air av løsgjøring om dem. De vil vises så forskjellig.
De overgå miljøet.
Vellykkede mennesker ikke bli fanget opp i kontoret politikk, og heller ikke de vil. Deres fokus er på å oppnå målet. De er personen som ikke blir offer for forholdet. Denne personen er den som sier "jeg ikke bryr seg hvor mange selgere som du leier, jeg vil fortsatt kunne lykkes og komme ut på toppen". Denne personen er en verdifull handelsvare i å hjelpe andre se det store bildet.
Hemmeligheten til å finne disse kvalitetene i selgerne er å bli kjent med.
Lær mer om dem som individer. Hvis du er som de fleste ledere er din tid begrenset. Tid er alt du har; Det er hva du allot din tid til som skiller oss.
Grunnen til at du er konsekvent ut av tiden, er du ikke har tatt deg tid til å utvikle dine ansatte, og både sine ferdigheter og sin person. Resultatet er ansatte er stadig snu og du tilbringer mye tid på jakt etter deres erstatninger. De er ikke forberedt på å gjøre jobben så du tilbringe tid gjøre det for dem. (Og mislike dem for det.) Du har ikke utviklet dem for å være problemløsere slik at du løser problemet for dem. Lær utvikle dem og jobben blir enklere.
No comments:
Post a Comment