Wednesday, August 22, 2012

Hvorfor 77% av amerikanere hater er jobb Haters...4 Trinn til å gjøre arbeid arbeid

Bare 6 prosent av amerikanerne sier de elsker jobben sin. Hvor som helst fra 50 til 90 prosent er sier de jobb haters, avhengig av undersøkelsen. Ifølge en meningsmåling Gallup, hater med lignende funnene rapportert av Gründer-magasinet, omtrent 77 prosent av amerikanere jobben sin.


Denne virkeligheten koster amerikanske selskaper over $300 milliarder årlig i stress-relaterte krav. Og dette selv vurdere ikke kostnadene i forbindelse med fravær, omsetning og tap av kreativitet og produktivitet. Når du legger det hele opp, er kostnaden i trillions. Her er den gode nyheten: det trenger ikke være på denne måten!


For å sette inn tilfredshet og oppfyllelsen tilbake i amerikanske arbeidsstokken, er her toppen fire arbeidsplassen klager og hvordan å overvinne dem:


1. Min sjef ikke gjenkjenner, respekt, eller belønne min innsats.


Løsning: Altfor mange sjefer ikke setter pris på det faktum at ansatte er deres mest verdifulle ressurs og at det bare er gjennom lykkelig, inspirert arbeidstakere vil de noensinne oppnå selskapets fulle potensiale. Hva ansatte vil de fleste er anerkjennelse, inkludering og anerkjennelse. Når arbeidstakere føler seg verdsatt, minimert kreativitet og produktivitet soar, og fravær og omsetning. Og det tar ikke mye tid og innsats å uttrykke takknemlighet og bekymring. Det er ikke selv om hva du gjør. Det er faktisk alt om din holdning. Folk vet når du bryr seg om dem, og de vet også når du ikke!


2. Hvorfor folk bruke så mye tid gossiping og snakker bak hverandres rygg?


Løsning: Folk ikke har lært tre grunnleggende leksjoner. Først må de kommunisere sine styr og ståk og skuffelser til personen som er kilden til som. I stedet kommunisere de til andre. Dette skaper et miljø av mistro. Så behage lære å være åpen og ærlig med kommunikasjonen, og snakke med personen direkte.


Sekund, lære å kommunisere ansvarlig ved å snakke om dine forventninger unfulfilled og din skuffelser. Ikke anklage en annen. Det er aldri produktive.


Tredje, gjør det trygt å kommunisere til deg ved å bare lytte med medfølelse og få deres kommunikasjon uten å bli defensiv og rettferdiggjørende din oppførsel.


3. Alle de selskap bekymringer om er penger.


Løsning: Dette er en viktig grunn til hvorfor så mange folk hater jobben sin. Mens det er absolutt ingenting galt med som ønsker å tjene penger, er som et elendig formål for et selskap. hvorfor? Fordi ikke til mange er inspirert av å tjene penger, for noen andre. Så, fokus på å tjene penger er hva fører til mangel på kreativitet og produktivitet, og fravær og omsetning.


I stedet fokusere på å lage en stor bedrift, med en inspirerende visjon, viktige verdier, et klart formål og en pleie kultur. Fokusere på produktene og tjenester og miljøet. Gjør at folk føler eierskap i selskapet, og som nevnt tidligere, føler verdsatt, inkludert, anerkjent, belønnet og brydde seg om.


Når dette skjer, produktivitet og kreativitet gå opp, fravær og omsetning gå ned, og selskapet faktisk ender opp som langt mer lønnsomt enn før. Så hvis selskaper å oppfylle deres potensial, trenger de å fokusere på virksomheten miljø. Pengene vil naturlig følge.


4. Jeg hater det når de høyere-ups gjøre store policyendringer, aldri vurderer hvordan de vil påvirke oss, folk som får arbeidet gjort.


Løsning: Dette er ikke en smart måte å operere et selskap. Når folk ikke føler inkludert, når det faktum at de også er stake holders ignoreres, ender de opp med følelsen ergerlig. Dette er når gossiping og klagende skiftet i høy utstyr, og i stedet for ansatte som arbeider for å hjelpe selskapet oppfylle på sine mål, det er mye mer sannsynlig de vil arbeide for å sabotere de aktuelle målene.


Ja, det tar tid å oppfordre alles visninger på store politiske endringer, men tar den tiden er alltid godt belønnet i forhold til folks engasjement og lojalitet. Det er en av de tilfeller der en liten investering reaps en stor belønning.


Ved å ta disse fire trinn og andre å løse slike problemer, kan du se en endring i organisasjonen, og personene du arbeider med... selv.

No comments:

Post a Comment