Wednesday, September 28, 2011

En Whack Up 'langsiden The Head of Human Resources: The Leadership imperativ

Menneskelige ressurser, til tross funksjonen komplekse aktiviteter, bør ha et fundamentalt enkel oppgave, men det er en oppgave som blir neglisjert av mange HR fagfolk. Jeg kaller det oppdraget de Leadership imperativ - hjelpe organisasjonen rekruttere, beholde og utvikle gode ledere. Her er en tre-trinns handlingsplan for å få HR-funksjonen sidelinjen og inn i den tykke av spillet.
~~~~~

Når vi oppfatter det enkle senteret i tilsynelatende komplekse, kan vi endre vår verden i kraftige nye måter.

Albert Einstein oppfattet den enkle E = MC2 i kompleksiteten av fysisk virkelighet og forandret historien om det 20. århundre.

Big Daddy Lipscomb, Baltimore Colts £ 300 all-pro takle i 1960 oppfattet den enkle sentrum av hva som ble oppfattet å være det komplekse spillet av fotball. "Jeg bare vasse inn spillere," sa han, "før jeg kommer til den med ballen. Ham jeg holder!" - Og forandret måten kampen ble spilt.

Likeledes, menneskelige ressurser, til tross for sin komplekse aktiviteter, bør ha en fundamentalt enkel oppgave, men det er en oppgave som blir neglisjert av mange HR fagfolk. Jeg kaller det oppdraget de Leadership imperativ - hjelpe organisasjonen rekruttere, beholde og utvikle gode ledere.

Tydelig, uten gode ledere, kan få organisasjoner trives i det lange løp. Hva kjennetegner en god leder? En god leder blir konsekvent resultater - i etiske og motiverende måter. Fordi de samhandler med alle forretningsfunksjoner og vanligvis gi utdanning og opplæring for disse funksjonene, bør HR fagfolk være fokusert primært på å rekruttere, beholde og utvikle ledere som får resultater. Enhver annen fokus er en fotnote.

Likevel arbeider med menneskelige ressurs ledere i en rekke selskaper de siste to tiårene, finner jeg at mange av dem er snubler. Fanget opp i stormer nedbemanning, overholdelse krav, oppkjøp, fusjoner og omorganiseringer, de er engasjert i aktiviteter som har lite å gjøre med sin sentrale oppgave. Ignorerer eller i det minste gi kort prosess til Leadership imperativ, er de altfor ofte sett, spesielt av linje ledere, som utfører sidelinjen bestrebelser.

Mange HR-ledere har ingen skylden for denne situasjonen, men selv. Ved å neglisjere imperativ, har de selv valgt å være sidelinjen deltakere.

Her er en tre-trinns handlingsplan for å få HR-funksjonen sidelinjen og inn i den tykke av spillet.

Gjenkjenne. Link. Execute.

Før jeg utdype hvert trinn, la meg definere lederskap som det burde være. For din misforståelser lederskap vil hindre deg i å søke på imperativ.

fotnote.

Likevel arbeider med menneskelige ressurs ledere i en rekke selskaper de siste to tiårene, finner jeg at mange av dem er snubler. Fanget opp i stormer nedbemanning, overholdelse krav, oppkjøp, fusjoner og omorganiseringer, de er engasjert i aktiviteter som har lite å gjøre med sin sentrale oppgave. Ignorerer eller i det minste gi kort prosess til Leadership imperativ, er de altfor ofte sett, spesielt av linje ledere, som utfører sidelinjen bestrebelser.

Mange HR-ledere har ingen skylden for denne situasjonen, men selv. Ved å neglisjere imperativ, har de selv valgt å være sidelinjen deltakere.

Her er en tre-trinns handlingsplan for å få HR-funksjonen sidelinjen og inn i den tykke av spillet.

Gjenkjenne. Link. Execute.

Før jeg utdype hvert trinn, la meg definere lederskap som det burde være. For din misforståelser lederskap vil hindre deg i å søke på imperativ.

Ordet "lederskap" kommer fra gamle norrøne ord-rot betyr "å få gå." Faktisk er ledelse om å gjøre ting går - noe som gjør folk fare, gjør organisasjoner gå. Men misforståelse kommer i når ledere ikke klarer å forstå hvem som faktisk gjør det gå. Ledere ofte tror at de selv må gjøre ting gå, at dersom folk må gå fra punkt A til punkt B, la oss si, at de må bestille dem å gå. Men for ledelse gründerne i dag i hurtig endring, svært konkurranseutsatte markeder.

I dette miljøet, må en ny type lederskap bli dyrket - en ledelse som tar sikte på ikke å bestille andre å gå fra punkt A til punkt B - men i stedet som tar sikte på å motivere dem til å ønske å ta ledelsen i å gå fra A til B.

At "få andre til å lede andre" er hva lederskap i dag bør være ca. Og det er hva vi skal innprente i våre klienter. Vi må utfordre dem til å lede, føre for resultater med dette prinsippet i tankene, og aksepterer ikke noe annet fra dem, men dette lederskap.

Videre må ledelsen i dag være universell. Å konkurrere med suksess i svært konkurransedyktige, raskt skiftende markeder, må organisasjonene være sammensatt av medarbeidere som alle er ledere på noen måte. Alle av oss har lederutfordringer påtvunget oss mange ganger daglig. I samme øyeblikk som vi prøver å overtale noen til å iverksette tiltak, er vi en leder - selv om den personen vi prøver å overtale er vår sjef. Persuasion er lederskap. Videre er den mest effektive måten å lykkes i noen forsøke å ta en ledende posisjon i dette arbeidet.

e hvert trinn, la meg definere lederskap som det burde være. For din misforståelser lederskap vil hindre deg i å søke på imperativ.

Ordet "lederskap" kommer fra gamle norrøne ord-rot betyr "å få gå." Faktisk er ledelse om å gjøre ting går - noe som gjør folk fare, gjør organisasjoner gå. Men misforståelse kommer i når ledere ikke klarer å forstå hvem som faktisk gjør det gå. Ledere ofte tror at de selv må gjøre ting gå, at dersom folk må gå fra punkt A til punkt B, la oss si, at de må bestille dem å gå. Men for ledelse gründerne i dag i hurtig endring, svært konkurranseutsatte markeder.

I dette miljøet, må en ny type lederskap bli dyrket - en ledelse som tar sikte på ikke å bestille andre å gå fra punkt A til punkt B - men i stedet som tar sikte på å motivere dem til å ønske å ta ledelsen i å gå fra A til B.

At "få andre til å lede andre" er hva lederskap i dag bør være ca. Og det er hva vi skal innprente i våre klienter. Vi må utfordre dem til å lede, føre for resultater med dette prinsippet i tankene, og aksepterer ikke noe annet fra dem, men dette lederskap.

Videre må ledelsen i dag være universell. Å konkurrere med suksess i svært konkurransedyktige, raskt skiftende markeder, må organisasjonene være sammensatt av medarbeidere som alle er ledere på noen måte. Alle av oss har lederutfordringer påtvunget oss mange ganger daglig. I samme øyeblikk som vi prøver å overtale noen til å iverksette tiltak, er vi en leder - selv om den personen vi prøver å overtale er vår sjef. Persuasion er lederskap. Videre er den mest effektive måten å lykkes i noen forsøke å ta en ledende posisjon i dette arbeidet.

Imperativ gjelder for alle ansatte. Uansett hvilke aktiviteter du blir utfordret til å gjennomføre, gjør de tvingende en linse som du vise disse aktivitetene. Har dine kunder innser at ditt arbeid på vegne av deres ledelse vil betale store utbytter mot fremme sine karrierer.

Erkjenne: Innse at å rekruttere, beholde og utvikle gode ledere rekkene med inntjeningsvekst (eller med ideelle organisasjoner: misjon) i form av å være en organisatorisk nødvendighet. Så de fleste av dine aktiviteter må være i en eller annen måte knyttet til imperativ.

For eksempel: HR styremedlemmer som ønsker å utvikle kurs for å øke den snakkende evnene sine selskaper ledere ofte blunder i design fasen. Ikke gjenkjenne Leadership imperativ, err de ved å beskrive dem som "presentasjon kurs." I stedet, hvis de ble ledet av imperativ, ville de tilbyr kurs på "lederskap samtaler." Det er stor forskjell mellom presentasjoner og ledelse snakker. Presentasjoner formidle informasjon. Presentasjon kurs er en krone et dusin. Men lederskap snakker motivere folk til å tro på deg og følge deg. Ledere må snakke mange ganger daglig - til enkeltpersoner eller grupper i en rekke innstillinger. Når du gir kurs for å hjelpe dem å lære praktiske måter for å levere effektive samtaler, å ha dem snakke bedre slik at de kan lede bedre, du fordeler deres jobbutførelse og deres karrierer.

I dag, i de fleste organisasjoner, er presentasjonen den konvensjonelle metoden for kommunikasjon. Men når du gjør lederskap diskusjon nøkkelen metoden ved å iverksette "snakke" kurs og overvåking og evaluering systemer bredt og dypt i organisasjonen, vil du bidra til å gjøre bedriften mer effektiv og effektiv.

ay bør være ca. Og det er hva vi skal innprente i våre klienter. Vi må utfordre dem til å lede, føre for resultater med dette prinsippet i tankene, og aksepterer ikke noe annet fra dem, men dette lederskap.

Videre må ledelsen i dag være universell. Å konkurrere med suksess i svært konkurransedyktige, raskt skiftende markeder, må organisasjonene være sammensatt av medarbeidere som alle er ledere på noen måte. Alle av oss har lederutfordringer påtvunget oss mange ganger daglig. I samme øyeblikk som vi prøver å overtale noen til å iverksette tiltak, er vi en leder - selv om den personen vi prøver å overtale er vår sjef. Persuasion er lederskap. Videre er den mest effektive måten å lykkes i noen forsøke å ta en ledende posisjon i dette arbeidet.

Imperativ gjelder for alle ansatte. Uansett hvilke aktiviteter du blir utfordret til å gjennomføre, gjør de tvingende en linse som du vise disse aktivitetene. Har dine kunder innser at ditt arbeid på vegne av deres ledelse vil betale store utbytter mot fremme sine karrierer.

Erkjenne: Innse at å rekruttere, beholde og utvikle gode ledere rekkene med inntjeningsvekst (eller med ideelle organisasjoner: misjon) i form av å være en organisatorisk nødvendighet. Så de fleste av dine aktiviteter må være i en eller annen måte knyttet til imperativ.

For eksempel: HR styremedlemmer som ønsker å utvikle kurs for å øke den snakkende evnene sine selskaper ledere ofte blunder i design fasen. Ikke gjenkjenne Leadership imperativ, err de ved å beskrive dem som "presentasjon kurs." I stedet, hvis de ble ledet av imperativ, ville de tilbyr kurs på "lederskap samtaler." Det er stor forskjell mellom presentasjoner og ledelse snakker. Presentasjoner formidle informasjon. Presentasjon kurs er en krone et dusin. Men lederskap snakker motivere folk til å tro på deg og følge deg. Ledere må snakke mange ganger daglig - til enkeltpersoner eller grupper i en rekke innstillinger. Når du gir kurs for å hjelpe dem å lære praktiske måter for å levere effektive samtaler, å ha dem snakke bedre slik at de kan lede bedre, du fordeler deres jobbutførelse og deres karrierer.

I dag, i de fleste organisasjoner, er presentasjonen den konvensjonelle metoden for kommunikasjon. Men når du gjør lederskap diskusjon nøkkelen metoden ved å iverksette "snakke" kurs og overvåking og evaluering systemer bredt og dypt i organisasjonen, vil du bidra til å gjøre bedriften mer effektiv og effektiv.

Link: Selv om slik godkjenning er første skritt i å få utenfor sidelinjen, vil det ikke få deg inn i spillet. For å komme inn til sentrum av ting, må du koble dine aktiviteter med resultater. Ikke din resultatene - deres resultater.

Åpenbart er dine kunder blir utfordret til å få resultater: salg 'stenger, drift effektivitet, produktivitet fremskritt, etc. Noen resultater er avgjørende. Men andre resultatene er helt uunnværlig. Din jobb er å hjelpe kunden til å oppnå sine resultater, spesielt den uunnværlig resultatene. Du må være deres "resultater partner." Videre må du hjelpe dem å komme betydelig økninger i disse resultatene. Resultatene som de får med din hjelp skal være mer enn resultatene at de ville ha fått uten din hjelp.

For eksempel ved utvikling av hele bedriften mål for lederskap snakker, bør du ikke sikte på å få deltakerne vinne en talende "skjønnhetskonkurranser", men istedenfor å snakke slik at de motiverer andre til å komme økninger i målt resultater. Når du endrer fokus av kursene fra å tale utseende til virkeligheten av resultater, kan du endre deltakernes syn og engasjement til kursene, og også deres syn og engasjement til deg i å tilby disse kursene. Så har deltakerne definere sin uunnværlige resultater og link prinsippene og prosessene de har lært i kurset for å få målt økninger i disse resultatene.

No comments:

Post a Comment